星期一, 6月 16, 2008

滿月宴




柏言一個月了, 0係沙田明星坊同親友食飯. bb全程sleeping,不過番到屋企就玩到我暈!!!


因為小燕星期日休息,所以星期六5點開始我就要自己湊佢湊,夜晚當然瞓得吾夠.到星期日早上媽咪雖然過左黎,不過我都係瞓吾到. 直至食完飯番黎. 已經12點. bb又飲奶,攪到12:30. 諗住可以瞓,點知佢吾瞓,又扭計,應該係扭瞓,都打哂喊路, 比左奶咀佢. 瞓左 ! 抱到點幾,抱入房, 個奶咀甩左, 吾理la. 點知佢醒左, 又喊. 又抱番出廳 !! 好快又瞓番. 今次我以為好叻呀. 抱到入房個奶咀又甩, 我即刻整番入口, 點知佢都係醒, 又抱走. 來來回回4次. 3點 !! 我忍吾住, 開左奶, 佢飲哂4安 !! 佢就即刻瞓到好"林" . 難為我仲要同佢掃風. 4點 !!! 今朝06:30 又飲, 就係咁. 我頭都爆哂 !!


不過尋晚我真係好忟, 我真係好眼瞓, 我好大力打左個仔幾0下pat pat , 仲係咁鬧佢, 今朝諗番, 其實佢又吾識, 佢喊佢都吾想,佢都好辛苦, 我怪錯左佢, 打錯左佢 !!!


尋日食飯發生左小插曲,話說英姨同細表弟黎到, 話細表弟跌親隻手甩"較" . 之後去左睇跌打, 原來甩左2個"較" !! 比佢地嚇親,好左無事 !!!


我地家族好鍾意玩大抽獎, 人人入 $20 入利是封,抽到有得分. 尋日total 有40封,咁就抽4位,人人有10封咁. 結果幸運兒係老公舅父,老公表弟, 我表弟亞漢(英姨大仔) 同千恩. 之後個個話吾夠. 媽咪同老公再拎$100 出黎再抽. 伯娘同吾知邊個抽到 ( 玩到吾記得tim ) . 我地笑話伯娘番長洲可以坐頭等位. 佢地再叫我加碼, 我話已經拎左一鑵奶粉出黎la. 亞仔無野食呀. 一係拎有"料"尿片出黎抽呀. 點知吾知0係度又多左枝紅酒, 又抽, 老公亞哥中左. abby話拎5隻紅雞蛋出黎抽. 3号枱食吾哂枱上的"包如" 又話要抽. 個個都玩到好開心.


真係多謝哂咁多位. 祝大家父親節快樂, 身體健康呀.

1 則留言:

匿名 說...

係呀。有時唸住餵左奶佢會瞓,咁自已都可以休息下,點解佢就係到扭計攪到你無得瞓,有時真係好忟憎。