星期五, 5月 30, 2008

回娘家

聽日會番媽咪度了. 因為老公要番工. 吾可以嘈住佢. 其實我真係好吾開心, 雖然老公放工都會上黎,不過始終吾係一起睡.見小好多時間呀. 又怕老公晚晚一個人好慘好悶. 我都話哂有媽咪,細佬呀. 為左咁我都cry 過幾次. 老公仲怕我有產後抑鬱呀 !!

呢幾日好在有小燕幫我. 佢教左我好多野呀. 同bb沖涼呀. 餵奶呀. 之前我餵bb飲奶10次有8次都嘔.我仲以為佢虾我. 原來跟本就係我抱bb個方法錯左. 摺住佢條頸.所以一郁就嘔奶. 原來要坐得好直. 攪到小b咁多日無啖好食. 我真係好內疚. 好在有小燕.我小b先有奶飲呀. 第時學講野.除左先講媽媽同daddy 之外.一定要先學講多謝燕燕"e" "e" 呀 ^_^

2 則留言:

匿名 說...

咁你會係娘家住幾耐???

Yumi 說...

已經頂吾到.番黎la !!