星期六, 5月 10, 2008

BLUE BERRY MUFFIN


第一次用新鮮BLUEBERRY 做MUFFIN. 可能我太貪心,落左好多藍莓.入面都係藍色的.HA HA,不過好好味. 一出爐食左2個. 一陣再食. 我係用左ALICE0209的食譜, 佢成日整MUFFIN. 我食過其中一種,好好味ca. 想跟佢食譜整好耐,一路都無買blueberry. 原來真係好味過用blueberry jam 整, thank you alice0209 ^_^

6 則留言:

Jeffery 說...

仲有3day...hehe..

Jeffery 說...

仲有3day...hehe..

Yumi 說...

yes,我都好心急呀.

匿名 說...

你今日要好好休息,打點吓明天既野了。生完記得通知我地呀!

elaine 說...

係呀,生完記得通知!
加油!

匿名 說...

唔駛客氣喇!
生完記得通知!
努力, 加油呀!

Alice