星期四, 5月 22, 2008

小b body check

尋日小燕同我去左健康院同bb做第一次的body check. 量體重呀. check 黃疸呀.安排幾時下次打針呀.又要安排我幾時做產後檢查呀. 好多日子要記.
bb體重比出世時輕了小小. 姑娘說這叫"收水" . 是正常的. 放心哂 ^_^
小燕幫bb餵奶.換片.我都學左好多野, 真係吾該哂.多謝哂 ^_^
小b到宜家都幾好湊,係03:00am要起身就辛苦d.吾知幾時可以介夜奶呢 !!

2 則留言:

匿名 說...

我覺得BB好似你喎.

Yumi 說...

姑娘話開刀的bb多數幾日後先知佢吾0係媽咪肚入面.佢宜家先清醒.開始夜晚吾sleep.尋晚攪到5點呀.佢仲精神過我地2公婆.