星期一, 5月 19, 2008

我生了一個cool man ??!!

14/5. 今朝bb被推到我身邊. 我先好清楚望0下佢個樣. 好似老豆.大眼仔.大鼻大口.仲係一個cool man. 別的bb成日cry, 一個哭個個一起哭.大合唱一樣.只有我呢個衰仔照睡, 打左支針,都只係哭了2 0下 又收聲. bb:如果日後你都係咁堅強我就放心哂了.
今日姑娘同我除去尿喉,鹽水喉,所以吾會再有姑娘幫我去洗手間, 一定要落床,之前daisy已同我講,落床0個0下係最痛, 係呀, 係超痛 !! 仲有身體入面d腸開始郁,成日姑姑聲,都有小小痛.反而傷口開始吾太痛了. 可能係d膠布膠紙痴住d肉痛. 不過無法,個個都話一定要落床行多d.咁先快好, 好多女人都吾上番張床,就係因為怕落床. ha ha..

中午舅父亞婆都黎左.老公見人地做手術好快出黎,我就好耐.好worry,不過好彩咁arm明舅父打比媽咪,話係要等麻醉葯散,佢地先安心.

今日老公帶了束花黎.我咁辛苦生個仔先換來一束花.佢都好著數呀 !!

不過聽日佢要番工,吾可以黎陪我了 !!!

沒有留言: