星期六, 5月 17, 2008

四川救災

我回來了. 不過第一時間吾係報導我同bb的消息, 係想大家一起救災.因為0係醫院無咩時間睇電視.只係好basis知道四川有地震,番到黎睇電視報紙先知咁多人死傷. 之前講到我個小b未出世已有利是,我咪話想捐左佢.不過又吾知捐去邊嘅.今次就比bb第一次做善事了. 做左會身體健康呀,你地仲等咩呀. 好簡單,打電話去聯合國兒童基金. 電話28336139. 只要比credit card number. 你個名,card holder name. card expired date, 你地址.佢地仲會寄收據比你, 吾怕比人呃呀.

同你身邊朋友講呀, 希望幫到幾多就幾多la ^_^

3 則留言:

elaine 說...

首先祝bb健健康康,快高長大!

bb一出世就做左件好有意義既事,真乖!

Yumi 說...

elaine : 是呀.我相信積福的.我梗係希望bb健康快樂呀 ^_^

匿名 說...

我日日都有上來睇你個blog, 終於知道bb出世了.
我也捐了錢, 希望盡一點綿力.
好想快d睇bb相呀

QQ