星期一, 5月 19, 2008

甩臍帶了..

16/5 . 一早起身ready 湊bb,點知姑娘無推番bb比我. 10:00am.我地去左學沖涼. 超難 !!

上午姑娘同bb沖完涼後推番比我. 我發現床頭有臍帶, oh good good. 我仲好擔心沖涼時點攪. 宜家甩了. 舒服哂. 奶奶同珍姨話keep 住佢, bb仔無咁易肚痛 !! 紀念又好咩都好la.我都keep 起了.
中午又發生了笑料.bb飲緊奶時呵便便. 仲係好大聲bon bon 聲. 佢個咀仔吾郁.可能係用哂成身力便便,吾夠力飲奶了,我拎開支奶,我話:你咁攪笑呀,一路飲奶一路呵屎屎呀,一陣媽咪要換片片呀,咁衰呀. 佢又0係度笑呀,笑到咪哂眼咁 !! 真係咩痛都吾記得哂 !!!
姑娘話有d bb係好難掃風. 吾知係我問題定bb真係難掃呢. 大把野要學 !!!

夜晚bb無推入房0係我身邊, 其他bb仍然哭.我個衰b仍然同佢老豆一樣--- 睬你都傻 !!!

3 則留言:

匿名 說...

麥條臍帶咁快咁乾架啦? 咁你唸住放係邊到? 雪櫃?

Yumi 說...

WINNIE : 係呀,個個都話快. 其實都係早左1,2日. 因為姑娘話5日左右就甩. 宜家放左
0係櫃入面.係乾ca.好似豬肉乾咁 !!

匿名 說...

好似豬肉乾咁..你要小心D 放呀...第時BB大個左,真係以為係豬肉乾咁食,就好笑LA,哈哈