星期六, 5月 24, 2008

第2次body check


吾知點解bb總係鍾意舉高2隻手仔瞓.整到手仔凍哂 !!

今日有媽咪陪我地去健康院.今次見醫生做了小小的body check. 今次重了小小,吾知同bb啱啱飲完3安士奶入去磅有無關係呢. 不過我地吾知要磅重,吾記得帶尿片. 除哂衫仔先知.小b又玩野. 一除即尿尿. 濕哂 !! 姑娘只有中碼片,都要用住先. 又一玩野之作 !!
bb開始大個.好似知道自己已出世,成日眼仔look look 望自己手仔. 好好奇咁. 夜晚又吾瞓.前晚攪到5點.我第一次同老公講:我頂吾順了.要瞓呀. 尋晚又1點玩到4點. 今晚又吾知點. 媽咪成日話日頭吾好比佢瞓. 佢要瞓咁點呀 !!!
bb 你快d大個d.介左夜奶.我地就舒服哂了 !!

1 則留言:

匿名 說...

哈,你個BB咁鍾意玩野既?
不過過多一排,佢習慣左應該會好D掛。