星期一, 5月 19, 2008

拆線




今日09:00 am姑娘到了我屋企同我拆線,原來宜家吾洗0係醫院等, 可以叫姑娘上屋企拆,$80.

其實都吾係好痛,可能姑娘手勢好,好快已消毒完.拆完再整埋沙布,因為拆完有針頭,所以都係用沙布整好. 星期四就正式清哂所有野. 原來只係5針. 咁真係好細wor. 珍姨話佢0個時成10幾針, 我都無諗過咁細 !!!
今日奶奶同bb沖涼.我無陪呀,小睡了. 老公話佢又係一上水呵尿尿, 比佢玩謝 !! ^_^
今日同老公傾左好多關於bb野. 我地2個又吾識, 個個講野又吾同. 好煩. 睇0下有無人可以幫到我地...
1) 宜家醫院食緊心美力. 老公話佢成日一路飲奶一路呵便便,咁佢有無吸收到呢... 跟住我同佢講.0係醫院人地d bb仲多便便,你個仔小la. 吾係水同太硬就正常呀.不過佢當然吾信我.其實都係擔心.跟住奶奶0係舅父度拎左礶安嬰兒A+黎. 咁我地就會慢慢隔4次同佢轉. 直至轉哂A+為止. (舅父是醫生).
其實BB咁樣呵便便. 係咪吾吸收呢 ??
2) BB食奶次次都吾準時, 叫佢起身.佢又吾太願食. 等佢肚餓先餵又會吾會亂哂時間呢 ??
3) 我宜家吾補得. 又有小小傷風. 但媽咪又成日話我咩都吾補又吾得. 究竟我有咩吾食得呢. ??
其實仲有好多小問題. 都好煩惱呀 !!!

9 則留言:

匿名 說...

等我黎個未生既,用我既知識答下你啦(keke...)

1.初生多便便正常的,因為果D係胎糞嘛,同埋我都聽過人講,BB好鍾意飲完奶疴的,所以應該正常。不過點解你唔問下舅父?話晒佢係醫生,一定清楚D。

2.上次去聽講座,姑娘話初生最好定時D食奶,到過左1-2個月後,慢慢先唔洗食得咁密,就可以見佢餓先餵。

3.你岩岩先折線,都係唔好補住,一補流血點算? 如果真係想煲,或者都等D惡露完左後先輕補。
仲有呀,之前聽D中醫師講,有病唔好飲老火湯,咁樣係補左D病菌的,所以你而家應該食多D維他命C,增強抵抗力呀!

匿名 說...

乜都唔識...
不過我想講BB 好得意,恭喜你..MAMMY YUMI
遲D出黎食飯丫..好掛住你!!

Yumi 說...

winnie: 今日問左.佢都叫我地放心.bb係好多便便的.到時你就知,小小事你都好多心.好擔心ca. 聽你咁講我都係吾咁快同佢介夜奶, 我老公好心急呀.可能佢見我晚晚都咁辛苦,不過我都吾想太急, 隔咁多個鐘吾食野真係吾好 !! 我成日叫我媽吾好比補野我食, 不過佢堅持整花膠湯,佢話花膠吾係補wor !!

Yumi 說...

yoppy : 我同左da da 講想同bb改個m字頭的英文名, 佢話叫 "mic mi" 泰文呀. 比佢笑死 !!

匿名 說...

我乜都唔識呀! 幫唔到你呀!

BB好可愛呀! 尤其是沖涼既時候呀!

Alice

匿名 說...

係呀,花膠係最溫和的。不過你都要留意下,如果惡露太耐都唔清或者傷口埋得唔好,就真係唔好補住。

你老公有無請假陪你坐月? 如果有,不如叫佢晚上幫手餵下奶等你無咁辛苦啦!

匿名 說...

係呀,花膠係最溫和的。不過你都要留意下,如果惡露太耐都唔清或者傷口埋得唔好,就真係唔好補住。

你老公有無請假陪你坐月? 如果有,不如叫佢晚上幫手餵下奶等你無咁辛苦啦!

Yumi 說...

winnie :

我老公有放假放到呢個月尾,不過佢都好攰.日頭佢要買早餐比我.lunch 同dinner又要煮.又要洗碗.佢都吾知做得邊樣.
係呀.我媽咪都係想我講工人,你有無識咩公司好. ??!!

匿名 說...

YUMI,
都好, 有老公係身邊幫輕下你個人都release D架.
傭人公司, 我無喎, 或者我幫你問下朋友呃!