星期四, 5月 01, 2008

孕婦糖水


今日媽咪煲左白連鬚糖水比我飲. 人人都說差不多生,就要飲這糖水. 聽就聽得多.原來係黑媽媽的. 不過吾係苦, 話哂都係糖水,有小小味. 飲了2碗, 即刻肚痛, 我諗係咁橋遮.都未消化la.不過得自己0係屋企, 都係小心為上 !!

講開呢個糖水. 材料係白連鬚3錢.蛋一隻, 冰糖小量. 先把白蓮鬚同蛋洗淨, 之後加凍水一起落, 水滾就落冰糖, 改文火煲半小時, 3碗水煲成一碗.

功效 : 有固澀作用, 即止血 . 補腎, 消熱毒之效. 令生產過程順利. 解胎毒. 不過要0係臨盆之前15日至1個月先可以飲. 一星期可飲1至2次. 始終係糖水.飲太多都吾好 !!

不過媽咪係咪用呢個份量.我無問, 反正佢一定吾會錯.

2 則留言:

匿名 說...

我今晚都唸住飲呀! 叫左阿媽煲. 係呀. 第一次唔好飲咁多. 雖然話性溫和. 但唔知點解, 有D人話飲完會肚OR的. 所以你先飲一碗吧. OK先一週2碗吧!

Yumi 說...

winnie : 我媽咪拎左一樽比我,我咪飲哂low.有2碗呀 !!