星期六, 5月 10, 2008

入院準備

尋日9/5 約左早上8點入醫院見醫生同麻醉師, 點知佢比左入院衫我,話吾知要等幾耐. 好彩叫老公番屋企先. 成日攪到4點先走得 !!
先係驗尿.之後已開始等, 已睡著了.到11點幾,有姑娘叫起身聽bb心跳. 之後又睡,12點左右,又起身食飯. 又睡. 有個麻醉師到了. 講解全身同半身有咩分別. 原來宜家係做半身,我話咁咪見到你地0係度做咩low.佢話吾怕,因為都好快手. 同埋老公可以入埋去,不過都要睇當時情況.. 之後又等, 到見醫生,先照超升波. 講解開刀有咩吾好處. 之後又等左一陣就走得. 星期一夜晚就要入院了.
期間我見到好多孕婦都要生,有d不停叫痛,有一個過了40週都無動靜,有一個只有21歲,已流了水不過又吾痛, d姑娘見你吾痛都吾理你. 我見有一個痛左好耐, 跟住見紅, 流埋水先推佢落去生, 佢地話咁快落去都無用, 都未夠10度,..... 嘩,真係好緊張呀 !!

6 則留言:

匿名 說...

政府係咁,麥都要等! 未夠3度都唔會推你入產房。
點呀? 緊唔緊張? 下星期就可以見到BB了。

Yumi 說...

吾太緊張, 不過我媽咪去左2日1夜0個d 大陸tour. 明天先番. 我老公呢2日都要番工. 所以有小小擔心如果呢幾10個小時有咩"e" 郁, 吾知點好 !! 反而好想快d見到bb low ^_^

匿名 說...

咁你黎幾日要小心D,唔好太粗勞了。如果有麥野事,通知完屋企人之後,就快D入醫院了,起碼有醫生姑娘睇住會安心D

Jeffery 說...

你媽咪連电話都無拿就上咗大陸!!!
母親節我買咗电話比佢(貴但靚,佢必忠意~)
我reply咗email 比你regarding English name of your son.
Call me when u free la.. i'm on AM shift this week.

Yumi 說...

winnie : 好開心同你一起渡過呢段日子. 我可能呢幾日都吾會再上黎, 你都要加油呀 !!

elaine 說...

聽日係大日子喎,加油!