星期一, 5月 19, 2008

出院了

17/5 今朝醫生話可以出院了,不過bb有d面黃.我怕要照燈,因為對面床就係咁吾可以出院住 !!
另一個醫生同我地做最後body check. 睇傷口呀. 跟住就話可以叫人同我出院了. bb面不是太黃,等一出院打電話去健康院再同bb check.
等bb食完2點0個餐奶, 媽咪同jeffery. mr. chan. 芳姨就黎接我了.
bb 0係醫院就好易湊,好擔心番到屋企吾慣呀 !!

abby 姨送左衫仔比bb. so cute . thanks...

夜晚. 老公12點幾放工. 我11:30pm 餵奶, 我同佢講, 一陣見到daddy la. 你地都未試過咁近的接觸,daddy 好心急見你呀. 你要乖仔呀. 點知一講完, 佢眼仔look look. 平時飲完奶好攰好想睡. 今次無呀!! 老公好快番到黎, 同佢講左一陣野. 我抱佢睡, 佢0係度哭呀, 又吾係呵便便.都吾知佢想點. 又吾點同佢著衫.又怕凍,又怕佢熱. 攪左好耐. 餵多小小奶比佢就睡. oh. 係吾慣定咩事呢. 千萬吾好晚晚都係咁呀. 0係醫院好叻叻ca woh !!!

2 則留言:

匿名 說...

你好勁,我聽人講湊B湊到個人顛左呢!你竟然仲可以寫咁多篇?

不過見到你update咁多,我好似睇日記咁,睇住你既心情&BB情況都好開心,好似追連篇劇咁呀!

BB仔都好精靈呀,佢咁乖唔喊真好,我都好怕我個B囡會成日喊,到時都唔知點算好呀!

Yumi 說...

winnie : 都要好大精神,你又成日怕佢整開哂d被會凍親, 包到佢好實佢又吾舒服. 睡了又怕佢嘔奶, 做媽媽真係吾易 !!