星期一, 5月 19, 2008

比bb玩呀..

呢張相係番到屋企先影,因為醫院吾比影呀,細佬佢地偷影, 不過我無帶相機,番到屋企先慢慢影.

15/5. 今日比bb玩到暈..

今日同佢換片時打開尿片.竟然尿尿呀....佢成面都係.衫仔床單濕哂!! 我噤鐘叫姑娘,佢只係叫我同佢換衫.0係邊度拎新衫,我夠知la.又吾幫手!! 又怕佢凍親,無從入手呀.攪左好耐,佢又整多次.oh....

人地已食完奶,我先開始餵,佢好野呀,都只係哭了幾0下.跟住look大隻眼望住我.又無表情.好似好嬲咁.我話吾關我事呀,你自己整濕哂,吾好嬲我呀,佢笑wor.雖然佢吾知我講咩,但佢無la la 笑,真係吹賬 !!

我仍然吾係好識掃風.唯有打斜佢睡,怕佢嘔奶呀.

我開始有鼻水,帶了mask呀,好怕病呀 !!

夜晚d bb係咁哭,嘩. 交響樂咁.我同姑娘講我有鼻水,可吾可以推番入bb房,我怕傳染比bb. 佢話入面好多bb,再等一陣.

03:00am. 姑娘叫我地起身餵奶.我凍到成個人震.同姑娘講我暈. 真係餵吾到bb.之後佢地先推入去,我先安心去睡了.

沒有留言: