星期日, 4月 02, 2006

紅豆蛋捲



今次自己整左個盆,吾洗買,不過個捲蛋好難捲,好易烈!!

5 則留言:

匿名 說...

呢個方法我有嚮為食貓到聽過, 不過太遲law, 因為這是我買左個盆之後冒事, 睇到都要扮睇唔到呀, 費事咁肉痛啦..

我整親蛋卷都會效杯水入去, 等佢無咁亁. 不過就咁睇又唔覺你個蛋卷亁播, 會通係太厚? 我整親蛋卷都甩皮甩骨, 你果個好靚靚, 可唔可以過我幾招呢?

Yumi 說...

nana:多謝你支持,我細佬問我.nana係你同事?best friend?我話係我未見過面的best friend ^^ (希望你吾反對) haha..

我之前整1/2 份量,又好似薄左小小.不過兩個人食吾想浪費,我整野食好多時都係整1/2.今次用哂成份食譜材料,係似番d出面街0個d,因為人地真係咁厚,我整親都烈開,睇書話先用刀介幾行,我都試過,仲衰,不過0個次我用1/2份量,又用錯模.好薄,所以烈得好勁,不過adaw and yves teach me la. 原來係一出爐要捲左佢先,等30分鐘,放涼,之後先加入cream or jam, 我一定會再整,整得好再話你知成吾成功,如果都仲係吾得,就肯定係我有問題,要出去上留1,2堂呀 =''=

匿名 說...

哎呀~ 一定係我成日上來搞住你,所以你細佬咁問.

咩反對呀?!多個好朋友仔喎,舉腳讚成tim呀 \/ 其實我初初睇你個網誌時係基於學煮野食,接著見你同男友咁sweet sweet,令我想起好似我同男友~ 傾下傾下又覺得你好好人、好得意. 好多時,我仲會同男友分享和你講既o野tim^^ 比我識到你係一種緣份呱~

雖然我既capacity好高, 但始終係兩個人食,所以同你一樣要減半.尋晚我都整左,不過今次既份量我跟Honney的食譜,好彩我double左個份量咋,因為佢既全部食譜既份量都好少.本來我想試下放涼半個鐘家,但係發覺用左錫紙好似好d,所以唔等就咁捲,好彩咋...
下次我會用牛油紙再試,因為錫紙好難撕> <
Big Thx~

Yumi 說...

NANA:你個捲蛋100分呀.JEFFERY的意思梗係吾係話你攪住我LA.佢不知幾替我開心呀,有你呢個朋友,

匿名 說...

好彩咋^^"

但係我男友jealous呀~ 哈哈~