星期五, 4月 14, 2006

砵仔糕


吾記得"粉"係要凍水開,所以d粉整左第2次先成功,不過吾夠硬身,諗0下點改先 !!

4 則留言:

匿名 說...

吾夠硬身? 我剛好相反, I used Honney's recipe, but a bit tough.
試下落多些澄麵,少d糯米粉,會硬身d.

味道如何ar?

Yumi 說...

我之前整吾用木薯粉改左粟粉,一蒸完好多蒸氣好多水咁,一pat pat.不過凍左又好d,本來我想買木薯粉再整,點知比我見到個百寶盒有木薯粉,(仲比男朋友話我買野買到傻左,自己買左咩都吾知).尋日再整,good good wor. 只係紅豆吾夠林, 原來一蒸起係有水呀,不過等一陣就good la.

匿名 說...

What's the English name of 木薯粉?
睇下我買唔買到先~ 出面果d都係用木薯粉囉? 順带一提, 木薯粉有解毒功效^^

倒水嘛, 我都有~

哈哈~ 原來你都係. 我買野買到成個櫃都係...有時睇唔到以為用晒,買番來先知double左...

Yumi 說...

nana: 木薯粉係tapioca starch ^^