星期五, 4月 28, 2006

訓話

之前同媽咪發生左d吾開心事,不過2母女其實好快無事la.今日同媽咪同亞婆去飲茶,mike問我,無野呀ma. chi線,有咩呀 !!! 之後佢就訓示左我一陣, 仲要我應成佢吾可以再用吾好語氣同媽咪講野,吾可以鬧佢, 吾可以用"我地不嬲都係咁溝通"黎做藉口, 仲問我宜家邊個最錫媽咪呀,我話你low.佢話我最多最多都係1/2個仔, 你地3個都吾鍚佢,邊個錫呀. !!! 唉,知la知la.真係好老豆feel 呀, 激死 !!
^_^

3 則留言:

Jeffery 說...

我鍚呀! i don't bring girl sleep at home for a long time la.....

and she dont' 訓話 me for a long time too.

Yumi 說...

喂,我夠錫la.不過無講之ma ^_^"

匿名 說...

...亞哥都o鍚o家~!!仲o鍚嘛你地o家~! @@我都o鍚! 哈哈哈~

不過佢係唔識講野o者~

有怪莫怪~!