星期一, 4月 17, 2006

試婚紗

尋日一早出左去整結婚野,好彩細妹 abby 0係度, 如果只意媽咪,我會嘔到成身血!! 叫佢出黎主要係幫我揀裙掛,自己就走去第2度睇自己d晚裝,吾貴吾要,我話over左個package d $ wor,你自己比番呀,(我口係咁講,但點會呀),佢話好呀,點知比$0個時咪又係我比!! 一d吾好意思的feel都無,出黎咩都無幫過我, 男朋友都話,你亞媽好似緊張佢自己多過你呀,我話吾係呀,係一d都無呀. 其實我係好嬲,但可以點... !! 佢d性格只係話人地咩都吾好,自己就最好, 好老土呀 !! 比佢激死 !!

1 則留言:

匿名 說...

唔嬲唔嬲,有男朋友緊張咪得囉,男朋友錫番~