星期日, 4月 09, 2006

今日又捲, 成功左了. 真係好難呀


我有的是吾想衰的性格,不停改食譜,不停整,今次整到又吾烈又吾爛面了, 不過難為了男朋友呀,成日要食蛋糕,我自己?梗係無食la.我志在整之ma !!

4 則留言:

匿名 說...

Just recovered from cold...poor me...

果然係吾成功吾收手呀!!! 終於得左仲好靚呀! 層皮好完整好羡慕啊~ 教我教我~ Please~

Yumi 說...

nana;吾好話教呀,你係我師傅呀.我只係整到你10成工力!!

今次用左adaw個食譜, 90克flour. egg 3pcs.oil 2湯匙,糖60克, 180度20分鐘,不過雪左一陣呀 !!

匿名 說...

唔會啦,你整得好有水準,可以攞出去賣囉^^ BTW,我絕對絕對xMillions唔到師傅級...慚愧~慚愧~

好!就等我再接再厲試下呢個方法先,重點係: 180度20分鐘,pre-roll,雪半個鐘,unroll!
Thx for the tips, 'll tell u how's the result afterward^^

匿名 說...

整得很好呀....

我都試過好似你禁樣呀, 一星期整左五次日式芝士蛋糕, 食到自己,男友和家人都叫苦連天呢...

嘻嘻...恭喜你成功呀!^_6