星期四, 7月 12, 2007

諸事不利


6/7 一落機, helen電話己響起,原來老爺4/7入了院,發高燒, 本身plan左沙巴之後同佢去macau,我地又去廸士尼,宜家就日日去hospital !! 可能自己身體真係差, 結果都中左. 感親 !! 老爺出了院就到我病.老公又吾生性,攪到我0係奶奶面前發脾氣.真失儀 !! 嬲左老公2日. 佢放9日假,我放10日,本身最後一日自己free time 可以做好多野,最後都係sleep.sleep and sleep !!! 葯力大強,無法 !! 今日第一日番工, 隔離同事話我吾0係度呢幾日, 佢爆左好多單野, 要賠$ 的有, 比客鬧的有. 咩都有. 我心諗,我無咁大威力,你要爆,我吾0係度你都係爆!!! 清左3百個email. filing. 已收工, manager 約食飯,因為公司要改policy.改左幾次都比我地d senior 彈番轉頭. 0個頭開飯,jeffery 打黎話媽咪0係屋企暈左,宜家0係hospital. 原來又係感冒未清,煮完飯0係kitchen一出黎就暈左. call左白車. 宜家無咩...

又聽到jeffery 話 "佢" 原來已簽紙離婚. 呢一個 "佢" 吾係指jeffery. 未經我親耳聽到,我都未敢confirm. 不過人真係好矛盾,其實有小小開心,起碼都係一個解脫, 又一條好漢,快快搵個第2個la. 吾開心係, 始終有小小-- 寧教人打仔莫教人分妻的feeling ..." 佢 " 始終係我一個親人呀...

咁多吾開心的事, 真係想放一多次大假. 遠離呢個地方,咩都吾諗..... 希望在明天呀.....

3 則留言:

匿名 說...

估唔到一去完旅行番黎有咁多事發生...
希望大家都健健康康, 快快樂樂

小心身體呀

QQ

匿名 說...

希望黑氣快d送走, 多多保重身體呀

匿名 說...

YUMI, 你要好好take care自己身體呀! 最近D感冒菌好勁呀