星期六, 7月 07, 2007

沙巴之旅- day 2 -- part 2

就係呢d燒雞翼呀,串燒呀,附帶好多烏蠅. ( 其實好香.不過我地吾敢食)
呢度係for "不夜天"食客一路食飯一路睇日落.

0係市集中好多呢d當地食物,好多燒魚,燒蝦,仲有烏蠅.我地食左三角形0個個,又吾錯wor.中途有個香港男人走埋黎問我地食吾食炸香蕉,佢地買左食吾哂. $1 馬幣有10條. (就係我地隔離0個d).

一部份街市.好多菜,seafood,乾貨.



玩到3:30pm.先番酒店. 再去左handicraft bazaar.呢個係當地人的手工藝市集+街市,前小小就係一條海濱長廊,好多情侶睇日落,仲有幾間海鮮飯店,例如最出名的"不夜天" . 不過網上說這裡是比較貴的,其實大家都攰,行左一陣番左pacific hotel 食dinner, 因為magellan & pacific hotel is same,我地可以共用facility.酒店送左1個dinner 0係pacific hotel0個邊,所以就過左去,不過以hotel buffet 黎講,真係ma ma !!! 之後行番去magellan.講0下笑,影0下相,又一天了..

2 則留言:

匿名 說...

我又係呀, 好驚街邊野, 不過老公又唔驚,最後老公都無後街度亂食野 :)
好鬼多海鮮呀, 正呀..

QQ

Yumi 說...

0個度好多當地人用手食tim 呀 !!