星期五, 7月 06, 2007

沙巴之旅- day 1 - part 1

hotel lobby 的一小部份.
上面呢個係其中一個露台. total 有2個.呢個0係廳,另一個0係房0個邊.

呢個係其中一個洗手間,當然有企缸 & 浴缸 . 0係個廳度可以行入去的. ( 好有情調呀...)

呢邊係睡房, 一入房已有一朿花在床頭. 真細心呀.出面都係露台, 看海的,晚上聽著浪聲瞓.


這間是客聽的另一間房, 4個人可以開枱呀.. ( 不過之後0係度食蛋糕 )


這個客廳.上一張相的( 房仔) 就在soft後.




3/7 . 是我的生日. 4:45am起身,出發到馬來西亞的沙巴. 好開心.上年無去旅行,今年要玩個夠呀.先介紹今次的hotel - sutera harbour magellan wing resort. 離機場5分鐘車程,是市中心,很方便的.因為自己係travel consultant.同呢間hotel 不嬲都有contract,一早同左佢地講我係birthday and honeymood . 所以一早已知道可以upgrade, free 1 dinner and 1 night free. 呢間hotel 分pacific wing & magellan wing. 加堆私人沙灘,golf 場. 真係好大. 不過最意想不到是,當我check in 時, 佢話upgrade 左一間豪華海景套房比我. 當我上到房,我地都嘩嘩聲.真係好靚呀...

4 則留言:

匿名 說...

哇,真係好大好靚好舒服呀 :)
好羨慕~~~ 去多幾日就好勒 .. 我仲好想留係泰國...

匿名 說...

原來3/7係你生日, 遲來的生日快樂

QQ

匿名 說...

我都要補祝你生日快樂(雖然真係遲左一D)
間酒店好靚呀, 比我可能住到唔捨得走.

Yumi 說...

thanks QQ and winnievv,係呀,今個生日好開心 ^_^. 佢地仲唱生日歌,好似好"娘".但真係好開心.