星期六, 7月 07, 2007

沙巴之旅- day 1 - part 2

我地就係第一張枱食,台上面有好多著民俗服的人跳舞.
服務員整左個花花池. 雖然我地番到酒店d水已凍哂,但個心真係好warm..

這是dinner 的地方,好大型的food court.不同酒家,食堂咁,仲有馬來西亞人跳舞.

叫左helen & waiyuk 黎食蛋糕.

張床最好笑,好誇張呀,好開心的.




今日無plan 行程,主要想休息0下, 0係swimming pool 玩左一陣,0係池邊食左個pizza就番上房,跟住0係樓下book明天的local tour, 就坐的士出市中心找supermarket.之後就dinner.同事叫我一定要食"天天"的sea food. 話講中文一定識,點知問左receiption 都吾知,攪左好耐先知吾係叫天天,係叫雙天!!!又幾平呀,食左好大條班(好滑),老虎蝦.沙巴薯仔菜(yumi推薦).炒飯.扇貝.串燒...好多,都係hkd500.係好好味..之後番酒店..wa wa wa...做咩間房吾左樣 ??!! 張床多左大蝴蝶.有birthday cake. 仲有人"教"堆水,整堆花花0係浴缸... 好細心,好浪漫,好意外呀...

2 則留言:

匿名 說...

係咪因為你生日, 所以先咁貼心, 定係因為upgrade左,所以有咁好服務??
好romantic呀,really!!!

QQ

Yumi 說...

QQ : 我都吾知係個hotel sales整.定係本身呢種房先有. ( 因為我自己同hotel direct book. 同左佢講我係黎慶祝生日 ). 你下次生日去旅行,都可以同你個agent 講.