星期六, 7月 07, 2007

沙巴之旅- day 4 -- last day


因為12點機回港,咩都做吾倒.只係食完早餐,0係酒店影0下相就check out 了. sabah airport 好細, 我地買左小小手信,呢度仲平過市中心. 我地各自買了一盒sabah好出名的雪條,有好多味,最好味係榴槤,吾同香港7-11 0個種,濃味好多. 之後就入閘,同sabah say good-bye la.
今個旅程同老公一樣,日日咁開心, 酒店好細心,好sweet 的安排,我地好感動. 玩又好玩,食又吾錯.只係玩到攰哂. 總之就係開心la ^_^

5 則留言:

匿名 說...

嘩, 好開心喎, 原來你又係去旅行, 好羨慕呀, 係呢, 上次我留左條link係果個檸檬鬆餅你睇到嗎?

Yumi 說...

係呀,我有見到你比我個食譜,thanks.不過未整 ^_^

匿名 說...

真係好開心呀, 睇到又想再放假!!

放工勒, 真係睇到唔舍得走!!

Q

匿名 說...

黎隻雪條好好味. 我都食過呀!

Yumi 說...

winnievv: 我吾食得生冷野呀,吾係日日食一枝,肥死 !!