星期六, 7月 07, 2007

沙巴之旅- day 3

呢個就係激流. 真係好多大石,幾danger ka.
dinner 食海南雞,成間飯店只有6,7個菜,只有2種飯,一個海南雞,一係义燒飯 !!!!!!!!

5/7. 今日個body已不受控制,想舉高手,想行快d都吾得,好痛!!尋日玩隻飛魚太用力呀. after breakfast就出發玩激流.本身0係酒店book好, 不過尋日接我地去沙比島個agent 又sell我地, 我地講價,平左$25@person. 係馬幣wor. 4個人平左HKD100有多,咪轉去佢地度low.我地玩2級.上山都要2個鐘車, 仲見到另一間hotel - shangri-la rasa ria. 原本我有諗過book 2 night shangri-la ,2night magellan. 不過之後改早1日番,先至無book.好彩呀,原來真係遠得過份,周圍咩都無,只適合打golf 同埋與世隔絕嘅人住呀!! 到了. 見水流吾係太急,吾太擔心.聽完工作人員教導後就落水了. 一開始有一個大浪,前面已有個人掉了拖鞋落水,我地就互相用支杆 "bu" 水去人地度. 幾好玩呀. 玩左個半鐘倒到了, 食左個lunch ( include 左) 就走了. the lunch not good 呀 !!! 番左酒店沖身.坐shuttle bus 去center point sabah. 係呢度最大的shopping mall. 真係吾arm我地hong kong people low !! waiyuk 提議去食海南雞飯,佢上網話好出名,行左好耐揾左好耐先揾到.佢地就好鍾意,我只食了一半. 今日好攰,早d番去酒店瞓 !!

沒有留言: