星期日, 9月 03, 2006

雙層芝士蛋糕



想快d用哂cream and cream cheese,所有整左呢個咁"肥"的蛋糕... 個邊的心心係用膠模整, 不過d朱古力仍然好難control !!

7 則留言:

Jeffery 說...

it's look good!

and 係時候整冰皮月餅! for me~

匿名 說...

我未用過轉印紙, 不過效過好好咁喎.

冰皮月餅你都整過呀?! 正如Jeffery所講, 整完教我喎. Hee~

Bonnie Yves 說...

wow,酒店水準! 勁!!!

Yumi 說...

jeffery : 好肥, 吾好食 !!

nana : 我上年跟為食貓的食譜做了冰皮月餅,我咁low b 都整到, 洗咩我教你個大師呀. !!

yves : 如果有間酒店用呢個蛋糕,我一定去投訴呀,咁差 !!

匿名 說...

Yumi,

千萬唔好咁講, 我好初級班架咋! 你咪仲西厲. o車~ low b就唔會整到咁多野食啦.

其實對住食譜整唔難, 但過程中的心得還是要落手整過先學到/留意到. 既然你整過就要提點下啦^0^

你用食貓的食譜覺得層皮似唔似呀? 真係要買個模呀?

Yumi 說...

nana:係呀,我買左個膠模,吸出黎好易,我買左個木的.又要沉油,好多木屑,掉了!!

匿名 說...

何太:你的蛋糕很美哦......以為係酒店出品呢...