星期日, 9月 24, 2006

冰皮月餅+紙包蛋糕




上年整左冰皮月餅,幾好味,今年再整,有小小雞手鴨腳,聽日同jeffery,ma ma lunch.比佢地的.希望佢地鍾意,另有紙包蛋糕,第一次整時,一出爐,縮得好勁,問左好多貓友,原來吾可以即刻出爐,咁我等左一陣,開頭真係吾縮,好開心la.點知一路影相一路縮,激死人la !!

5 則留言:

匿名 說...

月餅整得好靚, 你今年禁快手就整左,

唉...我仲未動手呀!

匿名 說...

正呀, 我諗我今年都冇乜時間整月餅添>.<, 我都想整/食冰皮呢

Bonnie Yves 說...

Yumi, 可否教我整這個奶黃filling呀! Thanks :> Yves

Yumi 說...

ter:我遲左了,見你地0個班個個都好早整呀.我又吾係成日成功,整多幾整過堆中秋呀 !!

泡泡茶 : 多謝你個教導先,

Yumi 說...

yves: 我今次用左怪師傅個食譜,即係貓友之前post過出黎ka.不過我覺得散d,上年都有整,都係用貓網: 一口月餅0個個,我記得係好d,不過好多材料, 如果你搵吾到你話我知.我sent email比你呀,其實尋日我打哂2個食譜出黎,不過個blog 有問題,save吾到,成個畫面out左,我想暈低 !!