星期三, 9月 27, 2006

合桃兩食



比mic見到我有包合桃,問我做咩吾整野食, (我真係吾了解佢,都吾知咁鍾意食),所以整左2款吾同味的蛋糕,吾知佢滿吾滿意 *_*

5 則留言:

馬.李心心 說...

yumi,

好正咁喎!
早上有這個蛋糕做早餐的話,實在太好了!

Alice 說...

我兩款都鐘意呀!

Yumi 說...

心心 : 係呀, 有一個做左我早餐la.

alice : 咁多謝,好心急睇你d wedding photo 呀.

匿名 說...

兩款都好吸引呀

Yumi 說...

kei:welcome 你呀大師傅,好多貓友都有你送的月餅wor.幾時有我份呀. (我仲好記得你0係garthering的蛋糕呀),好靚呀..