星期日, 9月 24, 2006

印尼千層糕+scone




整吾到最正統的9層, 不過都幾好味, 下次加多d斑蘭,同堆吾好整咁厚先.
多謝yves的rose jam. 用左scone上,yummy yummy... . 今日同屋企人食lunch,之後mic問我開吾開心.我問做咩呀.佢話一家人整整齊齊食飯,開心low.咁又係,慶幸我地2個都係易開心,易知足的人, 其實比很多人輕鬆得多了..

6 則留言:

匿名 說...

知足常樂...苦惱自尋...快樂都是自尋呀!

椰汁糕...好好味喎...^_^

Jeffery 說...

今日我都好開心.
你有無現今日食你的冰皮月餅時大家有以下反應:
首先係我話:乜味月餅?食唔出.....麻麻地...
媽咪話:下次可以做得再好d...
嘉慧話:OK ar,幾好呀...
奇話:自己整呀?
而最好笑我見到陳生: .... (無出聲好快吞咗!)

不過之後媽咪走前竟然要求食多個.(母愛真偉大)
希望係在中秋前再做多幾個比我食(努力呀)...hohoho..

Yumi 說...

jeffery:係呀,我自己都無食過,你地做哂白老鼠,ha ha ha..不過我0係雪柜拎出黎至到你地食,已經over 1 hour.吾知有無影響 !!

匿名 說...

一家人共聚天侖之樂, 好WARM呀.
你個印尼千層糕做得好靚呀~~~

QQ

Yumi 說...

qq: 好睇吾好食 !!

馬.李心心 說...

知足真的會常樂,祝福你倆!