星期四, 9月 21, 2006

蝴蝶花蛋糕


alice 的心心蛋糕
QQLAM 的糯米CHI
YVES 的HOMEMADE JAM. (超香)

好開心,今日好多朋友仔一起去玩,仲有alice,yves,queenie的禮物.

7 則留言:

Alice 說...

係好開心....好開心至真呀!

匿名 說...

yumi:
告訴你, 我的心情真的好多了, 再次接觸這些蛋糕材料/用具~雖然好久沒有做蛋糕,但是幸好手法沒有生疏.
很想和你傾多些計呀, 但是大家都顧著做蛋糕~小Q對於結婚, 有些憂慮~真想和你傾傾~
你昨晚走得好快~我走時巳不見了你!

今次比上次學多了東西呢~你話呢?

Yumi 說...

alice : 尋晚已急不及待食你個蛋糕仔,勁好味,仲有因為係心心,特別sweet... ^_^

qq:我地0係lift口等左一陣都未見你地出黎,你地整咩呀!!! 我5點幾打左一次比你,因為我同alice早到去左飲野食飯,睇0下你幾點放工,不過搵吾到你.原來你只係擔心,我0個時都有小小,不過係一個星期前,得閒出黎呀,仲可以跟你學野,我求之不得呀, 係呀,今次好玩好多,老公都話靚,又話你又學多左野,(佢知我上次學吾到)..

Yumi 說...

qq:吾記得左講,你個糯米chi勁好味,因為我好怕d椰c好甜,不過你0個個very very good 呀,我上次整棉花糖用的椰絲,甜到嘔!!不過你比咁小我,吾夠喉!!

匿名 說...

HELLO~你好, 我係泡泡茶呀, 你個蛋糕都整得好靚呀, 淋面好靚, 切開裡面好整齊呀~我又放你你link入我連結介意嗎?

Yumi 說...

流流茶:梗係可以la.求之不得呀,雖然無同你傾計,不過我當我已經成為你朋友仔la.你吾介意呀ma..*_*

匿名 說...

我遲左呢...

那晚很開心呢...第一次見你是整古力, 第二次見你都是整古力, 第三次...會不會又是整...古力呢...

上輝sir堂是比較急, 亦都很充實, 所以沒機會和你地傾計, 見到你地個個都sweet sweet, 好羨慕...要見多d你地, "索"d甜氣先...

你的蛋糕很美哦...