星期五, 9月 08, 2006

香蕉小蛋糕


尋日mike問食咩生果,我話香蕉呀,食吾哂可以整蛋糕,不過尋日ot夜左番屋企. 今日食完飯即刻整,佢問,咩你吾攰咩,我話尋日已經無整la.比我玩0下la... 咁就有飯後甜品了..he he he..

3 則留言:

貓大c 說...

我係第一個~yeahyeahyeah~!!

Yumi 說...

thanks 貓大師,不過原來我"cut"左成個月係氣管炎, 奶奶話吾可以食香蕉,唉,吾怪得我食完個蛋糕0個晚"cut"得多左 !!

elaine 說...

唔好飲凍野同食刺激性食物就得la.
保重!(我都有氣管炎,處理不好變成氣管敏感,好煩嫁!)
btw, d cake好美味咁喎!