星期三, 9月 06, 2006

呢個world 吾應該係咁....


今日發生左好多野,
1) 今日去睇份body check report.發現有個細胞有問題,不過doctor 話吾係癌細胞,又吾係腫瘤,總之係吾正常,不過又吾洗怕,佢自己會自動無左,無葯食無野塗,3-6個月後再check睇0下仲有無 !! 當然有擔心,不過老公話doctor話無野咪得low. 吾好自己嚇自己 !
2) 睇完report 番屋企,坐我後面個婆婆一大個乞chi打堆黎,好明顯佢無用紙巾,老公同我即刻用手"遮"住個口,我無講野,用眼神視以老公落樓下.我吾想再有下一次,老公話,呢個世界吾應該係咁..
3) 夜晚同老公去睇草蜢演唱會. 老公不嬲吾係咁鍾意佢地3個,成日話佢地衣著古怪,不過我又好鍾意佢地dance,好勁,好多年前我睇佢地演唱會,好難忘,係咁多演唱會中最好睇的,不過上年佢地開,我知老公吾鍾意所以無要求想睇,之後個反應好好,我好後悔,不過都無講,到今次佢地加開,點知十老公買左最後0個埸, 梗開心la.不過d fans 好勁,個個用0個2枝棒拍打,我有點頭暈眼花了,我隔離0個2個男女仲用支棒棒玩,都吾理人feeling,整到我幾次,唉.呢個世界吾應該係咁ca....
4) 老公係bus driver,我地梗係坐bus 走,點知上哂人,個車長落車,我問老公佢做咩,佢話,呀,佢要睇0下周圍有無人呀, ??!! 咩吾係要上車的自然會留意架車係咪開ka咩, 要叫ca ? 佢話係呀,因為之前有師兄比人投訴,話佢開左車吾知wor ???!!! 所以有好時佢地開車會叫呀,周圍睇呀咁 !!! 都係0個句low. 點解宜家d人咁ca ???????

沒有留言: